2010-06-02

Härliga dagar

Idag var ja pappa monia och hugo iväg till min farmor och skulle hjälpa henne me lite olika fix, vi körde gräsklipparen, rensade potatis, var ner till grannen hennes me hugo och kolla på får, lamm, kossor, en kalv, hönsen och hennes hundar, de uppskattades stort av lilleman som gav hundarna världens längsta kramar om man kan kalla hänga över dom som de, men go var han, pussar fick dom också. Sötisen då.
Bilder blev tagna men mest me monia kamera, så kommer sno bilderna imorron av henne och lägga ut dom. Men lite blev de på min också som ja kan bjuda på. =) 
    
Haha bjuder på en bild då monia övningskörde för första gången på lääääänge måste de ha vart, jävlar anamma vad ja garvade då ja försökte förklara hur man skulle göra samtidigt som vi bokstavligt hoppade fram mellan motorstoppen.
Tar mig en rejäl funderare på om ja verkligen ska övningsköra me denna där.. haha gumman, inget illa, ja vi kommer få oss ett par jävla magrutor till BEACH 20011. Jävlar vad vi kommer garva =) 

Tack för idag. Imorron blev ja ledig, så blire sol ska ja sola bort brännan ja lyckades skaffa mig idag under gräsklippsåkningen. =) 

Nu ska ja umgås me syster som e här hos mig ikväll. =)  Puss

1 kommentar:

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När