2010-06-01

Nelly.com


Kunde inte hålla mig igår när ja var in på nelly och bara skulle kolla lite kläder, blev till slut så att ja klickade hem dom här, men duktig som javar hade ja iaf betalat mina räkningar innan.

Idag känner ja mig verkligen värd dessa plagg eftersom ja vaknade kl 6 och inte kunde röra mig, min jävla mage, hade så himla ont. Så misstänkte alla fel som går att ha på mig, men sen när ja fick me mig syster till hälsocentralen så e de ju som vanligt inga fel, allt ser bra ut, hem och vila och käka alvedon, de ska tydligen hjälpa bra de, joo eller hur, när ja inte kan ligga för de gör för ont och alvedonen tar inte ett smack.
Men visst vila, blir ju en himla skoj dag de här.

Här e köpen iaf, ja känner mig nöjd så dom kommer vilken dag som helst. : )

Mette Funny Dress SEK 199, Only - NELLY.COM

D. Boyfriend Denim Shirt SEK 299, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM

Oversize 3/4 Stripe Top SEK 159, Only - NELLY.COM

Tofo Oversize Top SEK 179, Vila - NELLY.COM

1 kommentar:

  1. Men skippa hälsocentralen! Dom har väl aldrig gjort något bra för en, knapra piller hit och dit. Det är ju värda pengar, not!
    Gå till en chronopat! Dom hittar alla fel som finns på en gång. Bara ett förslag. Kram

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När