2009-12-11

Hänt på jobbet

Haha, lite skoj idag också faktiskt.
Jobbade kvällen me lelle.
Men blev så att ja började kl 12 idag till 22.15.
Rätt lång dag men de funkade faktiskt. Gått ganska snabbt.
Fast de blir ju inte så mkt annat gjort än jobbet.

Iaf kunden kommer och ska köpa cigg.
Jag frågar efter legitimation.
Kunden javisst och slänger fram de, född 90 så inte så gammal.
Har me sig en "kompis" bra mkt äldre, säkert 30 plus.
Kunden säger de, ska du inte ta på han också, så ja inte langar. 
Haha näe va, hans kompis säger de, de e skillnad på män och pojkar.
Jag håller me och kunden säger ja och vilket föredrar du.. me en flirt. haha

Bland de sista kunderna kommer de ett par tjejer, lagomt fulla och en för mkt.
Haha. hon frågar mig de och tränger sig före i kön, kan man ha karlssons klister till lösögonfransar?? 
Haha näe säger ja och gapskrattar.
De funkar inte, du kommer få sjukt ont ju.
Hon i desperat behov av klister då hennes ena lösögonfrans har lossnat och hänger över hennes öga.
Haha hon köper de iaf och börjar klistra..
Stackars flicka, hon kommer inte ha de lätt inatt eller dessvärre imorron bitti.
Hon var så full stackarn så hon kunde knappt stå, och babblade på och flirtade me alla som fanns i butiken tror ja.
Haha. 
Svårt att förklara men jävlar vilken stjärna.
Jag fick mig ett gott skratt de sista minuterna innan vi stängde iaf. 

Jahapp, och idol ser man ju nu sista minuten när man kom hem.
Otippat.
Erik vann.
Jahapp.. Grattis din lilla flickidol, du e borta om en månad eller två.

2 kommentarer:

  1. Icke att förglömma kunden som drog iväg med alla kundkorgarna! Och jag stod kvar och såg ut som ett frågetecken! hhahahaha
    Nu går jag på jobbet!

    SvaraRadera
  2. Haha bra brud! ofta handla kalssons klister! hahaha!

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När