2009-12-11

Off to work

Snäll chef man har, låter en börja hur tididgt man vill i helgen bara ja orkar jobba kvällen, inte alla som har en sån snäll chef.
Så ja hade ju tänkt mig lite tidigare än 15.
Så ja tog och sov tills monia ringde och väkte mig. 9.30.
Sen låg och sträkte på mig och bara drog mig till ja kände mig lite piggare.
Nu har ja klätt på mig och fixat och bäddat sängen. =) 

Så nu tänkte ja vara så snäll me mamma och pappa att ja tar me mig tvätten hem eftersom ja sålt min tvättmaskin och tappat bort kolven till tvättstugan.
Så dom får lite att göra. =)  Näe men bara för att dom e så snälla.

Sen far ja till jobbet så de blir ju iaf 3 timmar tidigare på jobbet.
Duktig sara. =) 

Så får vi se hur mkt skratt denna dag bjuder på. =) 
Tror dock inte den kommer klå gårdagens.  = P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När