2009-12-15

Sthlm tur och retur

Måste ju bara börja me att säga att gårdagen bestod av 19 timmar i en bil.
Jag var helt förstörd då ja kom hem vid 1.30 tiden inatt.
Satt mig ju i bilen kl 6 på morgonen och drog ner till Sundsvall och hämtade upp Linus som fick ta över och köra ner mot Uppsala, Sthlm och sen tillbaka ner igen.
De blev många kiss och rökpauser.
Mkt tack till Linus som ställde upp och följde me.
Jag hade inte orkat de själv.
Plus att ja hade väldigt roligt på den självaste bilresan också.

Skit roligt och träffa Madelene i Knivsta också.
Jätte söt liten lägenhet.
Dit ska ja komma och hälsa på oftare. =) 
Alldeles för långt emellan gångerna.

Men på hemvägen blev ja jätte illamående efter vi hade stannat i Gävle och var på väg emot Sundsvall igen.
Satt och kramade Michaelas kudde många mil. Tackar för lånet på den. =) 
Men de e mkt bättre idag och de e vi glad för.
Var en lite jobbig stund annars.

I Sundsvall blev de även ett snabbt stopp för att in och träffa Louise, hans flickvänn.
Och se hur dom bodde i sin lilla etta.
Liten var den men jätte söt. =) 

Sen begav vi oss hemmåt.
Vilket tog ett par timmar de också. = ( 
Hem mot Michaelas håll i skogen och försöka tanka upp bilen, vi fick ju till de efter mkt om och men. Man har väl lärt sig de att man inte ska ge sig.  =) 
När ja sen skulle fara därifrån så tog ja dock ingen väg ja kände igen utan hamnade på en öde skogsväg där ute.
Förstog att ja inte skulle hitta ut så ja ställde gpsen, men ja trodde typ den hade fått nå fel för den försökte lura in mig på diverse mindre skogsvägar.
Till slut chansade ja efter att ja skippat 2 av dom, men in på den 3de och ut kom ja dit ja kände igen mig men i Fillsta av alla ställen.
Helt galet.
Men jaja de gick ju bra ja kom ju hem till slut.
Trött som få, vilket förklarade ju varför bilnykeln sitter kvar i bilen som tur nog står inne i garaget.
Tur pappa hade vart ut och kollat bilen. För annars hade ja fått ta mig till jobbet på annat sätt.

Aja tröttare än många e ja väl nu men måste göra mig i ordning för jobb 14 - 22.15.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När