2010-08-06

TempleOfArt

Nu kommer bilder sen min tatueringsdag i Falun igår.
Ont som fan gjorde de, så mestadels av tiden spenderade ja under kudden och försökte onsentrera mig på att andas. Haha..

Bild då Björn höll på med höfttatueringen.
Förebild på efternamnet mitt som sitter på höger underarm.

Tillbyggnad på höftblommorna, stoooor skillnad och kunde inte bli nöjdare.
Allt har han målat för hand.
Körsbärsblommor han också målat för hand runt mina kinatecken som sitter på vänster underarm.

Här kommer färdiga resultaten.




Mkt rodnad nu, men tänk när allt lagt sig, jag har aldrig gått från en tatueringsstudio och haft så ont och vart så slut men samtidigt så nöjd.
Jag ÄLSKAR dom alla.

Nu ska ja smörja sedan sova, jobb imorron.
Gonatt.

2 kommentarer:

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När