2010-08-05

Nytatuerad

Idag blev ja tatuerad då, for dit till 11 idag och började genast, blev körsbärsblommor runtom mina kinatecken, efter den var klar blev de paus och till borlänge drog vi in på subway för lite käk så vi skulle orka resterande.
Tillbaka vid 3tiden och fortsatte och bygga på och fixa blommorna på höften, blev en neråt mot låret och massor me skugga och snyggt lades till, helvete vad ont de gjorde, ojjade mig mkt kan ja lova på slutet, och bet i kudden så hårt ja kunde och klämde på stresshjärtat ja fick låna, men vi tog oss igenom de till slut efter mkt om och men.
Men den också, så jävla nöjd så de finns inte.
Har tagit före bilder då han bara hade målat sakerna ida men efterbilder kommer då ja får ta av plasten överallt.
Jo och ni till slut blev de en liten tatuering med texten Ljungberg nere vid handleden på höger arm.
Sjukt nöjd me allt som blev idag, och de sved faktiskt inte så jäkla mkt ändå i plånkan. Haha
Var ju meningen att ja skulle göra svanken också och fixa de, men kroppen orkade inte så mkt, den sa ifrån redan på slutet av höft tatueringen och ändå fick ja dit en liten till, bra gjort Sara, haha.
Bilder tas imorron då ja kommit hem.
Orkar jag så lägger ja upp dom efter jobbet då ja tog på mig de 3 sista timmarna imorron iaf.
Men vill ju inte förlora mera pengar nu heller.

Men ja kan säga en sak och de e att ja inte kommer tatuera mig ngn annan stans än på
Temple of art i Falun, och de finns bara en tatuerare jag litar på, ja gav han fria händer och han har gjort ett så snyggt jobb så ja kunde inte vara nöjdare.
Och allting har han målat för hand, hur duktig e man inte då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När