2010-06-13

MÅL, de här ska göras

sitter just och diskuterar med Monia på msn, hon drog upp de att ja hade en ormtunga på ett kort och då var ja snabb och frågade då vad min haka såg ut som, jo tack till svar fick ja de här "ja en som förökat sig, liiiiiite"
Ja men imorron ska ja rensa skåp ska ni veta, allt skit åker ut genom dörren och kommer aldrig mer igen.
Jag ska börja gå och cykla överallt, mitt mål e tamefan och springa utan känslan av att ja ska dö.
Ska äta hälsosamt, te en frukt då ja e sugen på ngt gott. dricka tonvis me vatten.
Ja ska fan bli mindre och känna mig nöjd själv, hör ni de, de e inte ni som ska säga att ja ser bra ut, ja ska kunna säga de själv och mena de.
Nu jävlar sätter ja mål här.
Fan om ni läser att ja misslyckats ngt, då blire straff för mig. Hårda straff.
Här ska bli tuffa tag, här ska hända saker.
Önska mig lycka till, eller vad fan ska ja me de till, de här ska ja ju klara.. : P 

Det här kommer jag klara!

1 kommentar:

  1. vi gör det tillsammans o straffar varandra. ger varandra belöningar. Men då måste du lyssna oxå.. de finns inga meeen. =) mat får man äta o mat ska man äta. men behöver inte vara världens fetaste o så. Men normalt.. =)

    Älskar dig.
    Nu fick jag nästan stryk för att jag va uppe o hämtade o dricka själv... men monia du ska ringa på klockan.. haha jag som smööög.

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När