2010-06-13

Farmordag

Idag har vi vart hemma hos min farmor, inte vart så fint väder så har inte kunnat göra allt för mkt, men de var jätte härligt och vara där över dagen iaf, och Hugo var såklart med.
Oj vad han charmar alla, iaf min farmor, dom kom väldigt bra överens, blev tom puss och kram när vi skulle fara.
Plus att han fick äppelmos till maten, och de var ju mumma. :)  

Bus me min farmor, tänk er att hon fyller 90 nu alldeles snart, och e pigg som en 20 åring. 
Älskar min farmor

Tar med oss släpvagnen till stan, självklart ska man provåka. : ) 

Mys i knäet.



På vägen dit så stannade vi till i Hemsjö och köpte massvis med blommor också, så mkt att vi fick ta en kärra och dra blommorna på till bilen.
Slutade med att vi fick bära 2 kartonger med blommor och hugo och en kartong satt på kärran. 





2 kommentarer:

  1. Ja våran farmor e bäst! Jag älskar min farmor! Krutgumman! Hugo ser helt klart ut att ha charmat farmor! Älskar er alla! Puss syster!

    SvaraRadera
  2. Bättre svärmor kan man inte få/Ulla

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När