2010-05-27

Värdefulla

Jag måste bara gör ett inlägg om att jag har världens bästa vänner.

Viktor, Monia, Ann och Lea.

Viktor och ja kanske inte umgås allt för mkt men de ska de bli ändring på.

Han ställer alltid upp, och har hjälpt mig med bilen ikväll, de e guld värt.

Monia, Ann och Lea, ni e också guld värda, tack för att ni finns och ställer upp.

Inte att glömma min familj som alltid finns och ställer upp för mig också.

Älskar er alla.



Imorgon blire klippning för mig och Lea på morgonkvisten, sen ska ja vara med Monia och efter de med Lea igen, vi ska minsann på SexAndTheCity2 vi med alla andra tjejer i denna stad. = )
Efter de blire häng med Lea så ja kommer på andra tankar, tack för att ni alla e guld värda och ställer upp. Kan inte säga de nog men jag älskar er.

1 kommentar:

  1. Dom måste nog tycka detsamma om dig:) Visst är det underbart att ha så fina vänner?
    Man måste komma ihåg att påminna dom ibland om HUR mycket man egentligen tycker om dom:)

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När