2010-05-29

S.A.T.C 2

Igår vare mkt som hände så därför ja inte riktigt hann me och blogga.
Var och klippte mig och ja e riktigt nöjd.
Sen kaffe me Ann och polisstationen en sväng, sen ja vare väl en del till som hände, innan ja sen igen träffade Lea för att  fara och fixa ljudet i bilen och sen bio, SATS såg vi.

sex-and-the-city-2-poster-large-675x1000.jpg



Till dom som inte sett den så tycker jag definitivt att den e sevärd, men de e ingen film som man sedan talar om och vill se igen, näe ingen uppföljare till den där tack, nu får de vara nog.

Men visst fick man sig några skratt, de e klart.


Sedan for vi runt i stan och poppade musik som aldrig förr i min partybil. :P

Min bil blir partybilen i sommar kom vi fram till och Leas blir dagen efter bilen. Hahaha


Men efter de blev de iaf dricka hos Lea, sen kom de lite fler folk, men kan säga att de var en väldigt snabb krogrunda, vad tog den, jo 5 min max. :P 

Vi gick vidare och till slut gav vi upp vi 2 och gick på donken och åt sedan kom syster och skjutsade hem oss. =)

Och idag har vi vart så himla duktiga och jobbat kvällen. 


Nu ger ja upp och kastar in handduken och går och lägger mig och sover några välbehövliga timmar till.

Skönhetssömn kan man inte få för mkt av. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När