2010-01-25

Snigeldelikatess

Men ikväll var och och Monia och skulle storhandla åt henne på ICA Maxi. 
Det var ju rätt skoj då Monia aldrig vart där förut och var som ett barn på julafton och for runt.
Efter ett tag träffade vi hennes kompis och hennes kille.
Han måste nog ha känt sig på bushumör iaf, vilket visade sig i kassan då vi betalade och skulle packa varorna.
Ja vi packar och packar och till slut hör ja ett illtjut och får en SNIGELburk  kastad på mig.
Och en skitsur Monia som står och skäller på mig.
Hon e helt förtvivlad och äcklad och står och håller tillbaka kräket som sitter i halsen på stackaren.
Jag bryter ut i asgarv så de står härliga till där i kassalinjen vid packningen så tårarna rinner nerför mina kinder och träningsvärken biter in i magen på mig.
Fy fan alltså jag garvade hela vägen hem till lugnvik igen.
Stackaren e ju så jävla känslig så de e sjukt alltså.
Sniglarna var i en burk, men stackaren står och hulkar för kung och fosterland utanför butiken och på parkeringen och sedan vidare i bilen. 
När vi väl satt oss i bilen efter mkt hulkande och garvande så far vi iväg.
Kommer igenom rondellen sen får ja tvärbromsa så hon får sticka ut huvet utanför dörren och spotta och fräsa lite till, medans tårarna fortsätter och strömma ner ifrån mina kinder.
Jävlar vilken shoppingrunda alltså. = )
Vet att Monia inte finner detta så roligt men jävlar, de ska ni veta att ja gör iaf. =) 
Fan om ett gott skratt förlänger livet så kommer ja bli lastgammal. = ) 


Efter den resan så for vi iväg till en kompis till syster och gick igenom hennes garderob, och herregud, man kan inte annat än älska de, kom därifrån me hela famnen full me plagg, kort tar ja imorron så ni ska få se. =) 
Tusen ggr bättre än en stadsrunda kan ja lova. =) 

Plus att ja fick hem paketet ifrån ELF idag, lycklig, massa nytt smink nu. =) 

2 kommentarer:

  1. Hahaha dra åt helvete va roliga vi är =) Eller jaa Daniel iaf =D

    SvaraRadera
  2. Mmm såååå jäääävla roliga... tillåt mig smååååle... :D

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När