2010-01-26

Sjukling blir kreativ!

Jo idag blev man ju sjuk, eller ja imorse, så sjukt kände på mig de redan igår.
Tog mig samman imorse och gjorde mig iordning, fixade håret och sminket, men sen kände ja att ja inte kunde stå emot, de högg till i magen och kände mig så illamående.
Men dum som man e så ska man ju klara allt, de e inte ofta alls ja ringer och sjukanmäler mig kan ja lova. Får dåligt samvete som fan då.
20 min innan ja skulle börja gav ja upp och ringde och sa att ja mådde dåligt så ja blev hemma.

Men ja när ja e hemma så blir ja sjukt rastlös vilket ni ser på bilderna här.
Så idag har jag. 
Och pappa såklart.
Tage bort tonvis me snö ifrån min balkong och mina vardagsrums fönster.


Målat om sovrummet. = )
Ifrån beige som de var på bilden ovan till vitt som den nedan.
E inte helt klar me alla väggar, men 2 av 4 e helt klara.
Och de blir så sjukt fint.
Sen ska mina fina Carpe Diem bokstäver upp på en av de fina vita väggarna.
Det blir så sjukt fint och jag blir supernöjd. = ) 

Imorron blire jobb igen. Så jag hoppas ja får sova ut inatt och vakna pigg och välmående. = )

Godnatt. 

1 kommentar:

  1. SNYGGT syster! =)
    Har du vit färg över får du gärna komma hit o måla också! Tre väggar som behöver bli vita här! Så vill du ha nåt att göra så är du välkommen hit! =)

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När