2009-11-23

Mini minimal

Precis hemkommen efter att ha vart och surrat och drucke kaffe hemma hos monia.
Hade jag kunnat dricka mer kaffe hade jag gjort de, men som monia fick veta så e min kissblåsa pyttepytte liten.
Dricker jag en kopp kaffe får jag springa på toa och kissa 4 ggr.
Ja ni kan ju räkna ut hur mkt springande de blir om ja ska dricka mera. =) 
Det e helt sjukt, knepig effekt på mig. = )
Skulle aldrig kunna bli en "dricka kaffe hela dagarna" människa.
Men tackar för trevligt sällskap iaf. =) 

Skulle ha behövt duscha ikväll, men de tar vi imåra innan jobb kl 12.
Och innan dess hade jag tänkt att ja skulle iväg och titta priser på hyrbilar härifrån till sthlm och sen tillbaka hit till stan igen.
Billigast kör vi på, eftersom ja ska hämta hem mitt kära kusinbarn ifrån 08 land. =) 
Tönk att hon tagit sitt förnuft till fånga.  ;)  Haha.

Nu blire nog sängen och lite tv kikande. =) 

Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När