2009-09-24

Hittat mig min höstkofta


Var på stan idag med Madde.
Jäkligt skoj, inte träffat henne på evigheter, så blev tokglad över att hon hade bestämt min lediga dag idag utan min vetskap.
Men kan ju inte bli så mkt bättre heller.
Gjorde ett fynd på BikBok, en jäkligt mysig och helt underbar höstkofta.
Den e bara för skön.
Sitter just i den och mina leggings och ett nytt armband som också blev handlat där, var ju halva priset om man handlade för 500. = )
Då kan man ju bara inte motstå att handla.
Så blev de lite kaffelatte på Thehuset.

Och dagen e inte över än, innan hemfärd så blev de en sväng inne på bolaget, lite godricka handlat nu, så nu blire vin och godricka hemma hos moi ikväll me trevligt sällskap. = )

1 kommentar:

  1. TUMMEN UPP SARA!

    och btw,jag såg aldrig dig på hk idag :(

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När