2009-09-23

What´s happening to my back???

Bor hos syster inatt, och just därför var ja ju bara tvungen att ta en dusch i hennes alldeless underbara nyrenoverade badrum. Lovely.





Men efter duschen då ja springer runt här handduk och letar kläder så upptäcker hon märken på min rygg, alltså rivmärken ser de ut som.


Och vad ja vet har ja inte haft nå hårdhänt beök eller kliat mig så hårt så de ska sitta kvar så länge.


Men så här ser min rygg ut nu, ja undrar va fan de kan vara som har ställt till de här??
Ngn som vet kanske, eller har en rimlig förklaring??
Jag hoppas af att de försvinner snart, och då menar ja typ nu.
Var iaf annars på Ica Maxi idag, inget märkvärdigt vad ja tycker då.
Dom 2 saker ja skulle ha hade dom inte ens.
Så jaa och de ska kallas stormarknad.
Tack då.
Näe du ja klarar mig me de andra affärerna ja, fast de e ju alltid skoj me en ny affär i stan.
Nu blire tv en stund sen sova, och se om de e ngn som ringer och vill att man jobbar imorron. = )
*hoppas*
-Natt

1 kommentar:

  1. I find you! :)

    Btw,det var ju jag som rev dig... kände du inte det? det var ju jag som skrubbade dig på ryggen!

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När