2011-04-09

I'm back

Nu så var de ju ett bra tag sen jag bloggade, och har fått höra både från den ena och den andra att ja ska börja igen, så nu ger jag mig på ett försök till och hålla den uppdaterad varje dag.
Förut hade ja ju både skolan och jobb att fixa så då fanns de inte mkt tid kvar till bloggen.

Men vad har ja hunne me under tiden ja inte vart och uppdaterat här då...
Jo ni, ja har klarat skrivningen för C.
Jag har fått uppkörningstid nu om ett par veckor, så vi håller både tummar och tår då. : )
Tid för YKB skrivningen ligger inte långt bort heller.
Så nu e de bara plugga plugga plugga. : )

Jo men just, ni som inte vet de redan, så har jag lagt ut min lägenhet till försäljning.
Så de e visning på torsdag och söndag, så kom och titta och buda högt.
Bild 1: 2 rum bostadsrätt på Stenhuggargränd 1, Östersunds kommun Lugnvik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När