2011-04-11

En bra dag

Idag har ja haft en riktigt bra dag på skolan, visst körlektionen på eftermiddagen blev inte alltför lång, men ja fick fan så fina lovord på vad ja var duktig på.
Så jävla kul och höra. : )
Fan de ger ju en bara bra motivation till och göra ännu bättre ifrån sig.
Och mina andra 2 körlektioner ja har den här veckan ska ja göra perfekt på precis allt.
Han tyckte ja hanterade växlingen perfekt.
Det var inga ryck eller problem alls med den.
Den ända ja skulle tänka på var att öka farten mer när ja ska ur rondeller och korsningar.
Så ja får upp farten snabbare, annars tyckte han att ja var riktig duktig, och att de e roligt och åka me mig då jag verkligen tar till mig allt han säger.

De känns så himla kul inför uppkörningen, de ända ja e osäker på nu så e de funktionsfrågorna.
Men de ska minsann pluggas in lika bra de, om inte bättre.
Nu framöver ska vi pröva att backa mot lastkaj, skoj skoj. : )

Näe nu ska ja och Hugo se mera tecknat en stund, sen blire bingen för han och mera tv för mig. : )

Sen upp tidigt och iväg på skolan efter ja lämnat lilleman på dagis. : )

Och snart e de visning på lägenheten också. Wiiiiee. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När