2011-01-05

då tar vi tag i de här igen då..


Har alldeles för mkt fritid ja, och då ja har för mkt fritid då städar ja, så här e de fint kan ja lova, väldigt fint.
Jag hann ju inte riktigt klart idag me alla de sista sakerna för att ta kort och visa vad ja kan.
Men har städat bort julen och efter de satt ja mig och bara tog de lugnt framför tvn.
Innan ja skulle göra klart de sista och plocka bort de sista småsakerna.
Men då ringer telefon och de var pappa som frågade om de brann här, ser ut som frågetecken och går ut och kollar, och ser som bilden ovan visar.
Yes, en sk städskrubb i förrådet brinner och de luktar rök utav bara f.n.
Tar och läser lite fort på op.se och en man har ringt in till SOS och sagt att de ryker ur toan. Springer och kollar min, men den e grett.
Men tar mitt pick och pack och går och duschar hos mina föräldrar för säkerhetsskull, men nu e ja hemma igen, och allt e som d ska, förutom snusklukten i trapphuset då, men den kan ja leva me.
Får gå ner och kolla hur allt i förrådet mitt luktar imorron.
Känns ju skoj att ja har jätte mkt kläder där också, lär ju lukta kan ja tro.

Men iaf, ja hittade, eller rättare sagt, pappa hittade min kameraladdare i bilen när vi städade den igår.
Så nu har ja ingen undanflykt till att inte blogga då ja inte har nå bilder, för nu kan ja ju fotta igen, så nu ska ja ta tag i bloggandet igen, efter mkt tjat från min syster.

Så varsegod Mari, nu får du lite kvällsläsa igen. : )

Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När