2010-11-16

Min nya lilla läckerbit



Nu så har ja ny tele då ngn tyckte min var jävligt fin på Forum.
Så denna lilla läckerbit blidde de.
Har min alldeles lilla mini dator me mig, eget tangentbord till och med. =)
Saknar dock min Iphone lite, men den här duger gott och väl.
Nytt nummer har ja också, så de ja umgås me, ni kan väl höra av er på Facebook lr ngt, har nämligen inte ett enda nummer.

Annars då, jo mått piss i 2 dagar nu, ont som satan i magen, hoppas verkligen inte de e ngt, absolut inge som hindrar mig ifrån jobb.

Ams hann ja på idag också, jo ja får tydligen göra praktik, de går också att se vart ja ligger i kölistan på CE kortet, ja kan använda min egen akassa och skippa jobbgarantin, ja idag var de mkt som gick som de skulle, gärna för över ett år sen dock.
Bättre sent än aldrig om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När