2010-08-22

och med packas den...

Nu e man fixad och klar för jobb som börjar om en timma.

Sen e de faktiskt jäkligt lugnt me jobb nu till veckan som kommer, typ 2 pass, än så länge.
Men nu har ja verkligen bestämt mig, nu ska ja ta tag i lastbilsteorin igen.
Nu jäklar ska ja ha de där jobbet, sen blire flytt och nytt jobb ska ni se.
Nu har ja gett mig fan på de så nu ska de hända, INGA UNDANFLYKTER!!

Lite dåligt samvete får ja över att ja inte vart ute ngt alls i finvädret som e idag. = /
Men de kommer väl flera nu när ja e ledig, teoripärmen ska följa mig överallt nu, ska tom packa ner den i min stora nya väska som jämt hänger på min axel också, så ska tom plugga på rasten idag. Nu jäklar om ngn kallar mig lat, haha.

                                                                                                                 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När