2010-08-19

Grillfest


Igår blev de grillfest i Göviken me flickorna, sen kom de lite mer sällskap, trevligt som fan var de.
Men idag mår man ju som man förtjänar.
Bilder kommer!

Gick inge vidare me grillningen men de blev ngn kycklingklubba var iaf till slut av de som blev genomgrillat och låg kvar på grillen.
Vi hade kaka som grillmästare, men inte lätt när man blir nedsupen på ouzo heller. Haha stackarn.

Haha vi hade packat hela min hockeytrunk med sprit så de var tunkgt som fan på vägen ner till sjön, men de vare fan värt alltså.

Finns så sköna bilder men bara ja får resterande ifrån andra kameran så kommer de upp här de me.

Nu snart ska ja fara och sällskapa me en kompis, sen senare iväg och säga hej då till Lea som flyttar ifrån mig till Göteborg imorrn, blir ensamt och tomt utan henne, men hon försvinner ju förhoppningsvis inte för gott, hoppas man får träffa na lite iaf.

 

1 kommentar:

  1. Klart vi kommer träffas. Jag kommer att åka hem titt som tätt:) Dessutom får du komma ner till mig när jag får eget boende så vi kan dra en repa på några krogar;)
    Annars får du packa väskan och flytta ner du med. Hyr ut lägenheten och hyr ett rum, man kan ju alltid flytta tillbaka :P

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När