2010-07-07

IKEA

Idag har ja vart på ikea me mamma och Ann, riktigt trevligt.
Hade inte alls tänkt och handla så mkt, men som vanligt ska man inte säga så för att ja kan inte hålla de.
Men försökte verkligen, allt har ja dock inte tage kort på men de mesta.
Så de här blev köpt.











Ja ska göra min säng till en helt underbar säng me mina 8 nya kuddar, jajjemen, kommer alltså ha 10 st kuddar i min säng, och ska de behövas så sover ja väl i fotänden.

Köpte även ett nytt påslakan, och ja kan ju säga att de e inte gratis och handla de till ett dubbeltäcke, sjukt fan.
Men de var så snyggt så ja kunde ju inte låta bli. =) 
Ska ta och försöka byta till de nu på mitt nya svalare täcke som ja också köpte idag.
Jag överlever inte en natt till i de där supervarma täcket.

Ska vi se om man kan sova skönare inatt nu då utan att vakna av att de e för varmt så man måste upp och öppna balkongdörren.


Efter ikea blev de såklart birsta, men där gick de inte alls mkt pengar, hade alldeles för ont i fötterna, men en bh, en tröja, värmeskydds spray till håret och en läppglans.

Sen for vi till en gammal granne och åt middag och fikade och surrade i ett par timmar innan vi begav oss hem under hellregnet som öste ner bitvis.

Men nu e ja så sjukt trött så måste minsann fixa sängen och krypa ner, min rygg värker till tusen nu. Ska ju hinnas me lite saker imorron me så nu blire natt.


1 kommentar:

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När