2010-06-14

litet misstag

min farmor blir inte 90 i år.. utan nästa år.
Plus att min ena farbror blir 50 och den andra 60. 
Så nästa år blire 200års kalas. :D 

Idag har ja haft så sjukt ont i halsen ska ni veta, ingen röst alls knappt.
Men hugo var på dagis och ja skulle hem och städa vare tänkt och göra fint hemma.
Blev inte så mkt av me de då de slutade me att ja somnade om till typ kvart i ett idag.
Så blev raka vägen till duschen och sen innan ja var klar så skulle ja ju hämta mamma och hugo kl 15.

Ikväll gick vi hem och bakade paj här hos mig som ja bjöd mamma och pappa på. 
Och de e så bra när mamma e här.
Då får ja massor av saker gjorda.
Vi rensade massor av papper som låg överallt.
Sen städade ja och gjorde fint, fick hjälp och bädda sängen också.
Så stooooort tack för hjälpen.

Blir tidig kväll dock.
Känner mig inte alls pigg.
Dagis blire för lilleman imorrn, och ja ska väl försöka och inte somna när ja kommer hem, utan de ska städas och fixas och köras skräp åt min faster.
Sen börjar ja jobba kl 17. 

1 kommentar:

  1. Uscha, inge roligt att vara förkyld heller!
    Hoppas du kryar på dig!

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När