2010-06-17

Glaaad

Nu så har ja lämnat Hugo till hans mamma och mormor. =) 
Vi har haft de väldigt bra här, men vet att han har de hur bra som helst nu och vara hemma igen =) 

Och en jobbkväll denna vecka blev helt plötsligt 4. Och glad e ja för de.
Gillar att min chef ger mig jobbtider, men skulle uppskattas om man fick veta när man jobbar och inte bara bli tagen för given.
Men vad fan. Hon vet ju att ja ställer upp på allt ja får. =) 

Och min kära syster har för övrigt skaffat mig en heldag hos tatueraren ja ska till i augusti i Dalarna.
Så nu e ja bokad ifrån 11 till midnatt.
Så nu ska ja skissa tatueringar i helgen och bestämma helt vad som ska göras nytt och vad som ska fixas. =) 
Haha, ja vet ju vart mina pengar ja tjänar i sommar går. =) 

Nu ska ja bara borsta tänderna sen krypa ner i sängen och kolla tv en stund innan ja somnar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När