2010-05-20

Inte min dag

Idag har de gått allt annat än bra för mig, vaknade kl 6 imorse, och mådde så himla dåligt.
Kramp i magen, hade så ont så ja grät, och de e inte ofta, men de var fruktansvärt.
Sen kom ja hem till mamma hade frågat henne om hon kunde jobba åt mig, visst skulle hon de, men så vart ju hon också dålig, undrar bara om de var ja som smittade??  hoppas inte.

Sen när ja nästan var hemma iaf så la min växellåda av eller ngt åt de hållet iaf, de gick inte att växla alls, hade haft lite problem me 2an och 4ans växel men dom hade iaf funkat, men när bilen framför mig stannade för några som skulle gå över övergångsstället så var ja tvungen att lägga i 1ans växel, och tjii fick ja, de gick fan inte alls, så där blev ja kvar en stund, till slut fick ja i ettan men gick inte och växla över till 2an heller.
Tur de inte var långt hem. 

Men fan de har inte vart min dag alls idag, så nu går ja och borstar tänderna och går och sover och hoppas på en bättre dag imorron. 


 

1 kommentar:

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När