2010-05-04

Idag har jag..

Kört min bil runt hela staden utan försäkring, INTE BRA! 
Har letat växelspaksknopp, ingen lycka så köpte eltejp till slut och de blev ju fint de me, min alldeles egna fina knopp. =) 
Har stulit inne på bilskroten, nämen usch och fy Sara så får man inte göra, inte stoppa fickorna fulla me små bra och ha saker som saknades i min bil.. hahah äh vad fan vare värt... 50 spänn.
Erbjuder man dålig service så kan de bli så haha.

Sen fick jag en nytvättad bil innan ja for hem också, och vi fick vara demonstranter till ett par gubbar som ville veta hur men gjorde me den tvättautomaten.. haha men fin bil har ja nu iaf. =) 

Ja sen fick ja ju jobba också, lucky me, fick jobb imorron också. så himla skönt.

Hade egentligen tänkt och lägga in en bild eller 2 på min bil, eftersom ja tagit kort, men glömt sladden hos mina föräldrar så kanske blir imorron.

Nu blire sängen  ja orkar upp och fixa allt ja måste innan jobbet kallar imorron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När