2010-03-25

Internet nere, tjuvar hos systeryster

Mitt internet liger ju fortfarande nere därav dålig uppdatering.
Just för tillfället har ja flyttat hem till syster under en kortare period.
Och nu tagit me mig datorn så tjuvar internet här. =) 

Lite bilder tänker ja bjuda på iaf.
Hade heldag me Lea häromdagen och vi tog oss en morronfika på mcdonalds, snarare att de blev lunch men men, sen tog vi oss en promenix på sjön, underbart väder och hur härligt som helst, vi kunde inte fått de så mkt bättre. =) 
  
Sedan dagen efter for ja och pappa hem till farmor en sväng efter de att vi vart och besiktat bilen i hammarstrand, då när vi for över bron så skymtade vi lite rådjur som låg och hade de gott på isen, riktigt fint vårkort om bara solen legat på lite mer.
Men vi parkerade lite efter bron och ja sprang tillbaka me kameran i högsta hugg och fångade dom 5 små liven. =) 
Och inte att glömma så har ju syster lekt hårmodell de 2 senaste dagarna. 
Och här e resultatet, så jävla läckert alltså. Hon passar som rödtott. =) 

Fick veta att ja fick tillbaka på skatten idag också, de e väl inte jätte mkt, men fan förstå känslan, JAG FÅR TILLBAKA!!
Har fått restskatt på 11000 ungefär, och i 2 år. De e fan 22000 de. Mkt pengar. Så jag e lycklig.
Plus att ja läste mina lönespecer också, Weeeeii ja kan leva i ngn månad till, blev inte lika fattigt som ja trodde de skulle bli.

Jajjemensan, livet leker och vill mig väl ett tag till. = )

Gonatt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När