2010-02-13

Vi överlevde!!!

Bilder ifrån GIII igår. =)




Och jävlar vad skoj vi hade då. =)
Först blev de dricka hos mig och sen vidare till GIII.
Och där dansade vi så de stog härliga till.
Och drinkar blev de, och shots, fishermans friends shottar, usch de var de som var droppen, de och champangen som vi blev bjuden på.
Men ja vet ju en sak nu iaf, ja gillar inte champange.
Men i vilket fall hade vi jävligt roligt.
De var dock inte lika roligt inatt då ja kom hem och hela morgonen.
Brukar aldrig spy när ja e full, men jävlar annamma.
Spydde som en jävla gris alltså.
Gick alltså ner 10 kg lätt nu alltså.
Inte nog me de så vaknade ja väl imorse också och hade såklart spytt i sängen också.
Jaa men jippie.. NOT.
Imorron har ja bokat tvättstugan, BEHÖVLIGT.
Jag har nog aldrig vart så dålig som ja var inatt och imorse alltså.
Ja behövde bara tänka på alkohol så var ja igång.
De slutade iaf me att ja gick på jobbet och Elin som var me ut också kom hon me.
De var trötta små flickor som jobbade på Hemköp ikväll, men vi tog oss igenom den, vi överlevde.
Pratade me både Lea och Elin imorse och frågade om dom levde efter gårdagen, och svaren ja fick var, "knappt, jag döööör snart, ja kommer inte överleva den här dagen"
Men tjejer vi överlevde. = )
Nu har ja fått mat i magen och e nöjd, så nu ska ja springa och lägga mig i systers soffa, eftersom de inte går att vara hemma hos mig. :p
Men i vilet fall sitter hon och pimplar vin, så ska springa ifrån na innan ja e igång igen, tänkte faktiskt få behålla den här maten. :D
Så godnatt! :)

4 kommentarer:

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När