2010-02-02

Orkelöööös

Jag har inte alls tid och bli sjuk när ja har jobbtider ju.
Jag som bara hade 2 dagar denna vecka har nu 6 av 7 möjliga, får se om de blir på min lediga torsdag också då.
Men nu har ja börjat få ont i halsen också.. inte bra alls, vill inte bli sjuk, även om ja blir de så blire då inget ligga hemma för mig.
Det har vi inte råd me icke!

Idag efter jobbet så fick ja fara och hämta Hugo på dagiset hans eftersom Monia däckat i förkylningen me massor av feber, inge bra.
Massor av krya på dig kramar skickas.
Men han blir alltid lika glad, och de e så mysigt.

Nu orkar ja dock inte sitta uppe nå mer.
Tidig kväll, men hur skänt e inte de då egentligen?? 
Börjar ju ändå 6.30 imorron, så måste ju känna mig utvilad. =) 

Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När