2010-02-16

Nu tar vi tag i de här..Jajjemen.

Ikväll satt ja och kollade på Biggest Looser.
Och man blir så glad så man får tårar i ögonen när man ser vad dom kämpat och gått ner så mkt. Och samtidigt så sitter jag och pratar me syster på msn.
Och hon frågar om vi ska gå och träna, självklart känner ja att ja måste säga eftersom ja inte bara kan sitta och gnälla hemma över att ja vill bli smalare och sen inte göra ngt åt de.
Så de blev ett träningspass me syster på 2 timmar, och hon körde me mig så svetten rann nerför pannan min.
Visst att man gnäller då och säger att man inte klarar de, men visst fan gör man de bara man vill. Förutom en sorts armhävning hon försökte me mig. OMÖJLIG!
Men sen vare så jävla värt de, så de där kommer hända oftare de.

Till fika efter träningen blev de Alpro Soya yoghurt, vanilj me frysta bär i.
Mums, förutom dom där rackarns physalisen, uäck. 


Nu har ja precis duschat och känner mig fräsh, så nu ska ja bara mysa lite och sen hoppa i sängen för att sedan jobba 9-18 imorron me en kvällspromenad efter de.

Jo men visst, ja kom aldrig så långt som att plugga idag, tog fram pärmen och böckerna när ja kom hem efter jobbet men somnade ist. Och sen blev de annat.
Sen tränade ja ju i 2 timmar så jahar fan INTE dåligt samvete ska ni veta. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När