2010-02-07

Jävlar, laxen!!

Kom precis på att laxen ja fick av mamma som var fryst, hade ja lagt i min ficka på jackan.
Därifrån gick ja vid 23, och nu e den över 00.
Oooops. Inte bra, slängde in dom i frysen igen och lagar till de imorron ist.
Tur ja inte e allt för kräsen, blir väl bara lite mer is.

Men annars imorron så far resten av familjen till farmor och ja stannar kvar hemma.
Eftersom de e så lite me jobb nu så börjar ja ta tag i mitt lastbilskort igen, och denna gång på allvar. Det lovar ja.
Och ska börja leva hälsosammare också.
Ska börja mitt hälsosamma liv tillsammans me mitt jätte engagemang i kortet.

Nu se lite mer på Big Dady på 6an.
Sen gå och lägga mig så ja hinner plugga mkt imorron.

Just de, fick strumpor och ett par jeans idag av mamma när vi var på IXO HOUSE.
Tack. : D 

Gnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När