2009-12-07

Penicilinkur

Morgonen började med att ja ställde väckarklockan på 8,00 för att ringa hälsocentralen där ja fick en tid kl 10.20.
Sedan ringde ja Lönekontoret för att försöka få hem ett arbetsgivarintyg, men inte helt oväntat skulle de ta ungefär 2 veckor, de e skillnad de mot Hemköp, ngn dag så e de klart där, men Östersunds kommun e inte snabbast som vi vet.

Men iaf, hos doktorn fick ja ta prover och sen fick ja utskrivet en penicilinkur, en stark sådan, så går runt och känner mig dåsig.
Lite halvtrött och hängig.

Men väl på jobbet idag som ja blev inringd på i morse så var de bara och hugga i och plocka varor.
Jag som var helt arbetslös den här veckan har nu jobb 6/7 dagar, jäkligt bra och kan få 7de dagen också om ja har tur. =) Klart man vill de.
Söndag skulle ja egentligen hämta hem Michaela från Stockholm, men 100% OB lockade mer.
Sorry MIBA. =) 
Men kommer måndag.
Måste bara hitta ngn som kan köra ner me mig.
Ngn frivillig?? = )

Nu ska ja lägga mig för kvällen och bara krypa ner under täcket i min underbara säng som ja ÄLSKAR över allt annat för tillfället, har nog aldrig sovit så gott som ja gör i den här sängen.

Natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När