2009-12-04

ja vad fan har hänt sen sist??

Svinkoppor!
Jo dom har förökat sig. =( 
Större på hakan som blir mer och mer för varje dag.
På ögonlocken sitter de också, plus ett ovanför ögonbrynet.
Sen har de komme en till nu, alldeles vid kanten vid ögonfransarna, så ja blinkar som en galning.
Jag flirtar inte med alla jag ser utan de e min svinkopp.
Så missuppfatta mig inte!

Jag har vart på ikea, så nu ser de ut som en svinstia me kartonger överallt i lägenheten igen.
Ser ut som man e nyinflyttad igen.
Men ska städa i helgen och ta kort.
Måste ju bara säga att jag älskar min nya himmelsäng.
Mitt sovrum fick mysfaktor nu. =) 

Jag pratade me handels akassa idag.
Och fick en jätte trevlig kvinna som hjälpte mig.
Jag får börja stämpla, äntligen.
Ska bara fixa arbetsgivarintyg och skicka in alla papper.
Handläggningstid på 2 veckor, jo man tackar. =) 

Firmafest ikväll, men kul och gå då man har SVINKOPPOR då, näe va.
Kliar i hela fejjan. 
Men mamma var iväg och fick höra vad roligt dom hade haft till Ständutt Blakk.
Lite ledsen i ögat att ja inte gick.
Chefen var till och med så snäll så att hon lämnade en biljett åt mig på jobbet om ja skulle ändra mig.
Eftersom ja fick jobba en stund extra och plocka varor på kvällen ist.

Nu ikväll ska ja sova i min älskade säng, som en prinsessa kan ja lova, och syster har jag här också. =) 
Kikar på Bolt igen ikväll och ska försöka se klart den ikväll. =) 

Nattnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När