2009-12-16

Dagens.

Efter många timmar på jobb.
Känner ja mig nu helt underbar.
Har fått bada i ett hett bad och de var riktigt plågande.
Men herregud så skönt när ja vält gjort de.
Va ju iskall då ja kröp ner och de gjorde för jävla ont emot värmen.

Me de vart dagis sen hemköp idag och ja känner mig väldigt duktig.
Fick tider för nästa vecka av chefen också.
De tackar vi för. = ) 

Men lite roligt på jobbet ikväll iaf.
Sista kunden kände nog inte för att komma till kassan förrän 22.10, alltså 10 min efter vi stängt och våran väktare står och väntar och trampar lika mkt som ja som sitter i kassan.
Kunden frågar om han hinner springa och hämta lättdryck och javisst säger ja, men trodde väl de skulle gå lite fortare, men väktaren tar tag i hans vagn och öser upp resterande av hans varor medans han e borta.
Kunden blir supernöjd. = )  Och jag me för den delen.
Haha. De kallar vi service. = )

Nu blire krypa ner i min underbara säng, som ja e så jäkla stolt över så ni anar inte. =) 
Sova och sen blire jobb 12-22.15 imorron.

Natt.

1 kommentar:

  1. Undra om jag ska komma förbi på kvällskvisten och dryga mig lite.. så hjälper vakten mig :)

    SvaraRadera

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När