2009-12-24

<3 God Jul

Har firat Julafton hemma hos föräldrarna, helt underbart.
TACK så jätte mkt för alla fina och behövande julklappar jag fick.
Och inte att glömma den GOOODA maten.
Lite findukat då ja och mamma kom hem från jobbet vid 16.30 tiden.
Alltid härligt och komma hem då allt e klart.
Och jäklar vad gott de var, supermätt blev ja så vi hamnade alla i lite matkoma efter maten. En tupplur ett tag vart de, men de satt fint de kan ja lova, de tyckte nog vi alla.
Här har vi då syster när hon öppnar sitt efterlängtade stooora paket.
Måste ha vart de mest uppskattade paketet på hela kvällen.
Jo just, en DAMMSUGARE. = ) 

Mina fina nya byxor jag fick utav syster, supersköna kan ja lova, och förbannat snygga.
Syster fick likadana utav mig, haha vilken fantasi vi har. = )

Min nya mixer ja fick utan mamma och pappa, hade en typ likadan förut men den pajade bara typ 2 veckor efter garantin gick ut. typiskt.
Men superglad e ja över den. TACK.
Nu blire smoothies och drinkar igen. = )

Och min nya lampa ja också fick utav mina underbara föräldrar.
Som jag fick välja ut helt själv.
Som ska sitta så fint ovanför mitt barbord i köket.
Kommer bli urläckert. =) 


Det var bara lite utav de ja fick.
Men e grymt tacksam över alla saker.
Och hoppas min syster, mamma och pappa uppskattar de dom fick lika mkt som ja gör de av de ja fick av dom.
Tack för en underbar dag. 

                                                                                <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När