2009-11-22

Stressigt värre

Varje kväll ja lägger mig då ja vet att ja börjar kl 15 på hemköp dagen efter ställer ja aldrig ngn klocka.
Men ja kanske skulle ta och börja med de.
I morse vaknade jag kl 10 och de e ju helt ok, har mkt tid på mig att fixa mig osv.
Men idag somnade ja om för ja tyckte de var lite för tidigt så de var helt ok och ligga och dra sig en stund till.
Men den stunden blev typ till kl 13.
Och då börjar de bli lite bråttom när man ska fixa sig och vara på jobbet innan kl 15.
Och nu måste jag åka om ungefär en timma och jag har varken fixat hår, smink eller kläder. = / 

Så ser ja ut som skit idag så beror de på tidsbrist.
Tur de e söndag. = )

Nu blire till och slänga på sig ngt och försöka göra de bästa av situationen. = )

Kram/S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När