2009-11-17

Good Week. = )

Jaaa de blev mera jobb i veckan ja som trodde ja skulle bli utan.
Imorse ringde telefonen oavbrutet, men den huvudvärken och den lilla sömn ja fick, fick mig att inte svara, ja som alltid brukar svara, får nästan lite dåligt samvete ju för de.

Fick väldigt trevligt sällskap igår iaf, alltid välkommet. = ) 

Och nu snart väntar jag besök av Malin som hyr en lägenhet här på min gård som ska komma och kolla in hur ja bor, ska bli skoj me tanke på att ja inte träffat henne på jätte länge, blir väl lite te och skvaller antar jag.

Resten av veckan då, joo.

Onsdag. Dagis 9,00 till stängning och sen skynda till Hemköp för att stänga där 22.15
Torsdag. Hemköp 16 -22.15, New Moon 23.57 och framåt.
Fredag. Dagis 6.30-16.30, frågetecken om Hemköp där, kommer inte ihåg om ja jobbar eller inte, men gör ja de blire spurt dit för stängning.
Lördag. Hemköp stängning, ingen aning om när ja börjar.
Söndag. Ja jobbar ja inte på Hemköp fredag så e de nog söndag, vet att de var 2 kvällar i helgen men lördag och vilken?? 
Ta reda på de imorron då. = ) 

Mina 2 tider blev som en hel vecka. =) 

Och ja måste ju säga att ja känner mig glad, och lycklig. = )

Men nu blev de minsan bättre.
3 simpsons avsnitt på raken på tv6. = ) Weeeeiiiii.
Efter Seinfeld dock, men de duger de me.

Kramar /S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När