2009-11-13

Gofrulle

Man undrar ju hur den här dagen ska ta sig egentligen.
Började me och ställa mobilen på alarmet kl 9,00 imorse.
Snoozade fram 3 min i taget, i hela 1 timme och 40 minuter.
Helt sjukt ju. Så länge får man inte snooza alltså.

Just nu halv tolv sitter jag och äter frukost.
Och jäklar vilken frukost, pepparkakor och juice. Mums.

Och börjar jobba kl 16, 00 så innan dess tänkte ja att ja ska ge mig själv en "jävlaranamma" spark, känns som att de behövs för att ja ens ska få en sida i teoripärmen gjord.
Men ska minsann iaf öppna pärmen idag.
Jag ska minsann ha de där jädrans siffrorna på kortet innan min födelsedag iaf. = )

Bra och sätta mål har ja hört, så de ska ja ha i minne så kanske de händer ngt här hemma me teorin. = )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När