2009-11-20

Bakis? naaeee va.

Men helvetes vad trött jag e då.
Känns ungefär som dagen efter för mkt alkohol, fast alkoholen fortfarande inte lämnat kroppen helt, så man känner sig fortfarande lite halvt full.
Seg, kan inte tänka klart, de snurrar när ja e still, ja ni vet. = )

Glad ja inte har ngt jobb ikväll, men de hade ju ärligt talat vart så att om dom hade ringt så hade jag ju ställt upp, snäll som ja e. = )

Men jag e stolt! Jag försov mig inte imorse.
Efter bion igår så drog ja hem i regnet på den kolsvarta vägen utan belysningen.
Tog mig hem hel iaf, vilket var målet.
Jag somnadde väl inte förrän efter 3 och väckar klockan stog på 5.15.
Tror ni jag var näjd när ja vakande när den ringde?? Kort och gott ett NEJ!
De gjorde helt ärligt talat ont att blinka, och de var de segaste blinkningarna i historien.
Mamma sa ju innan ja for på bion igår att dom skulle vara snäll och ringa och väcka mig innan jobbet idag så ja var säker på att inte missa de.
Men ja 6, 40 ringde dom, 4 missade samtal på telefonen såg jag efter frukosten på jobbet.
Haha, mamma trodde att ja fortfarande sov så hon skickade dit pappa och de ända han hittade hemma här var biogodiset brevid sängen, som fick stå för snabb energi imorse. HAHA

Igår kväll funderade ja många ggr på om ja verkligen skulle på bion, efter 2 jobb fran 6.30 till 22,15 e man ju ända lite trött måste jag säga.

Men om bion NEW MOON då, joo den duger, men har man läst böckerna blir man lite besviken på filmerna, dom glömmer ju så mkt. Men helt klart sevärd.
Ser mest fram emot 4an, den fimen måste bli lååång, för att få me allt.
Och tydligen kommer de en 5e bok också, skooooj, den vill ja mer än gärna läsa iaf.

Ikväll då?? 
Jaaaaaaaaa niii, tror fan inte ja kommer orka allt för mkt, de ända planerade e en dusch för att fräsha till sig. = )
Sen blire nog tv tittande nerkrypen under täcket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tankar här :

Östersund, Jämtland, Sweden

När